Menu Close

שירה ומדריך הסלסה שהכירה באינטרנט

היי, זוכרים שסיפרתי לכם על חברה שלי, שירה, רווקה  בת 28 שאוהבת לעשות חיים ולהשתולל עם מי שבא לה.  היא מוצאת את רוב הבחורים באתר אחד בשם סקספאל הכרויות סקס בכיף.

אז שירה מתקשרת אלי במוצ”ש אחד. “גליתוש, לא תאמיני מצאתי מדריך ריקודים בסקספאל משהו מדהייייייייייייים. בא לך לקפוץ איתנו לדרינק?”. לרגע היססתי, הם זוג ואני גלגל חמישי… “רגע מאמי, לא יודעת” התחלתי לאמר אבל שירה לא ויתרה. “יאללה עזבי אותך ממוסכמות פשוט בואי לדרינק אחד ותכירי את אלון, למות עליו. אנחנו באים לאסוף אותך בעשר ותהיי מוכנה”.

היה כבר תשע והילדים כבר היו במיטות, חשבתי לעצמי מה יש לי להפסיד. ארגנתי את הבייבי סיטר, מקלחת מהירה, חולצה לבנה קלילה קשורה בבטן חושפת הבטחה לזוג שדיים מוצקים, מכנסי ג’ינס צמודים המבליטים את הגיזרה, קצת בושם במקומות הנכונים ואני מוכנה.

דפיקה בדלת ושירה נכנסת. “היי גליתוש, את באה? הוא מחכה למטה”. ירדנו למגרש החניה וראיתי מרצדס כסופה ובה יושב גבר. כשראה אותנו מתקרבות הוא פתח את הדלת ויצא לקראתנו בחיוך. התבוננתי בו ואכן שירה לא הגזימה. גבר בסביבות ה-30, לא גבוה מדי, גוף סקסי חטוב ללא טיפת שומן מיותרת וחיוך של מיליון דולר. “אלון, נעים מאוד” אמר, “גלית, כנ”ל” השבתי ואז הוא רכן ונשק קלות לשפתיי. היה לו ריח נעים שזיהיתי מיד כטיטניום. קצת הופתעתי מהישירות אבל הפתיחות מצאה חן בעיני.

שירה התיישבה מקדימה בעוד אני מתרווחת מאחור ואלון נוהג במהירות לכיוון נמל תל אביב. בדרך סיפרה לי שירה שאלון מנהל ומדריך בית ספר לריקודים סלוניים וסלסה בהרצליה. הם נפגשו לפני שבועיים דרך סקספאל ומאז הם ביחד. הגענו לנמל ואלון חנה מול בניין שנראה קצת ישן אבל המוזיקה הבוקעת מהדלת העידה שיש בו חיים.

נכנסנו פנימה ובעוד שתינו מתרגלות לחשיכה חזר אלון עם שלוש כוסות בירה והוביל אותנו לפינה מרוחקת עם כורסאות ושולחן קטן. המוזיקה היתה רכה ומזמינה, מספר זוגות התנועעו על רחבת הריקודים והאוירה הכללית הייתה מינית אך לא זולה.

שתינו קצת, צחקנו ואז אלון הזמין אותי לרקוד. הסתכלתי על שירה שהנידה בראשה שזה בסדר מצידה. הלכנו לרחבה בזריזות, אלון מחזיק אותי בידיו והחלנו לרקוד. אני לא רקדנית ממש אך אלון הוביל אותי ורגליי כאילו נעו מעצמן. הוא סחף אותי, סובב אותי עם המוזיקה ואז הצמיד אותי אליו ושדיי נמחצו אל חזהו. נשארנו כך שניות ארוכות כשאני מרגישה הזין הנוקשה שלו שמתחנן לצאת מבעד לג’ינס.

חזרנו לשולחן, הזמנו סיבוב משקאות נוסף והמשכנו לצחקק אחד עם השני. ראיתי שהיד של שירה נשלחה מתחת לשולחן לכיוון מפשעתו של אלון. המיניות ממש הורגשה באויר. שירה הניעה את ידה בתנועות ליטוף ואני הסתכלתי לצדדים לראות אם לא מסתכלים. האולם היה חשוך למדי וכל אחד היה עסוק בענייניו כך שיכולנו לעשות ככל העולה על רוחנו ואף אחד לא היה מרגיש.

שירה לגמה מלוא הפה מבקבוק הבירה ועם המשקה עדיין בפיה התכופפה ונעלמה מתחת לשולחן. אלון קירב אותי אליו, כרך את ידו סביב כתפיי והסתכל בעיניי. מזוית העין ראיתי איך שירה פותחת את רוכסן הג’ינס, משחררת את הזין הזקוף לאויר ללא הפרעה של תחתונים כלשהם ומחזיקה אותו בידיה. אז, עדיין בפה מלא בירה החלה למצוץ את הזין ואני רק יכולתי לדמיין את ההרגשה האלוהית של אלון.

עיקצוצים החלו לזרום במפשעתי. אלון קירב את שפתיו ונפגשנו בנשיקה ארוכה כשלשונו חודרת ומגששת יחד עם לשוני. אלון הוריד את ידו לשיפולי הגב שלי והכניס את כף ידו למכנסיים הצמודים שלי. פתחתי שני כפתורים במכנסיים כדי לאפשר לו מרחב תנועה. הוא לש את שני פילחי התחת שלי והעיקצוצים גברו.

אורגיה עם שירה ואלון - אתר זוג הכרויות סקס וסטוציםשפתותינו נפרדו ונשמתי מלוא ריאותיי כדי לטהר את ראשי שהיה קצת מטושטש מהבירה. ידו של אלון נתחבת בין פילחי ישבני בעוד הפה של שירה עולה ויורד במומחיות על הזין המפואר של אלון. הצצתי שוב לוודא שלא מסתכלים עלינו ואז שלחתי את ידי וחפנתי את הביצים של אלון. הרגשתי איך הן כבדות, מלאות ורגישות כי הן התכווצו למגע ידי. אלון נאנח בעונג והכניס את אצבעו לפי הטבעת שלי. התכווצתי…. רציתי להרגיש אותו בכוס החם שלי שבאותה עת כבר הרטיב במיציו את תחתוני החוטיני שלי.

במשך דקות מספר התחרמנו שלושתנו עד שלפתע אלון גנח בקול רם, הרגשתי איך הביצים שבידי פועמות והבנתי שהוא גמר בפה של שירה. לאט לאט התרוממה שירה והתיישבה בכורסא לצידו של אלון. הם התנשקו בלהט ואלון שחרר את אצבעו מחור התחת שלי.

“למה שלא נקפוץ לסטודיו שלי” אמר אלון, “הוא לא רחוק מכאן”. סידרנו את בגדינו, אלון השאיר שטר של 200 על השולחן ויצאנו למכוניתו.

את המשך הסיפור בסטודיו של אלון, חרמנים וחרמניות יקרים שלי , אספר לכם בפעם הבאה…

אוהבת

גלית

 

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.