Menu Close

חוויה מדהימה של זיון כפול

למחרת בבוקר הצצתי מייד בכרטיס שלי באתר…. שום דבר…. בצהריים כשחזרתי עם הילדים עדיין ריק אבל אחר הצהריים ראיתי שיש תשובה. הלב שלי החסיר פעימה. נכנסתי להודעה וראיתי “אם את רוצה, ליאור ואורן מחכים לך היום בעשר בכתובת ….. לחוויה מדהימה. שילחי אישור”.

זהו, לקוני אבל כל כך מסקרן. הסתכלתי שוב על התמונות שלהם והרצתי בראשי את הסיטואציה. מצד אחד אני ממש לא מכירה אותם אבל מצד שני רק מההתרגשות על המחשבה של מימוש הפנטזיה החלה לי רטיבות למטה… אחרי שתי דקות החלטתי. שלחתי אישור לבחורים, התקשרתי לבייביסיטרית שבאופן מפתיע הייתה פנויה הערב, ביליתי עם הילדים והכנתי ארוחת ערב. הראש שלי כל הזמן הריץ סרטים על העומד להתרחש. הייתי גאה בעצמי שהחלטתי לפעול איך שאני רוצה.

לבשתי את השמלה האדומה הסקסית שלי שהבליטה את זוג השדיים שלי שעל אף שתי לידות עדיין מילאו את החזייה והזדקרו בחוצפה כנגד כח המשיכה. התאפרתי עם אודם תואם , הזלפתי בושם חושני על הצוואר ועל פנים הרגליים והברשתי את השיער החום הגולש בקפידה. הסתכלתי על עצמי במראה ואהבתי את המראה הכמעט זנותי שלי.

חצי שעה לפני הזמן כבר נסעתי במאזדה אל הפגישה לאחר פרידה מהילדים והנחיות לבייבי סיטר. הכתובת התבררה להיות באחד הבניינים הישנים בשיכון בבלי. חמש דקות לעשר כבר עמדתי מול הדלת, מהססת. בשלט כתוב “הזולה של אורן וליאור”. דפקתי בהיסוס.

גבר צעיר וחתיך כבן 30, גבוה ממני בראש עמד בפתח עם חיוך רחב. “גלינה?”, “כן” אמרתי (כך קראתי לעצמי בכרטיס), “אני ליאור. בואי תיכנסי”.

נכנסתי לדירה שנראתה מסודרת למדי, סלון פשוט אך נקי, מטבח מאובזר, מרפסת עם הרבה צמחיה. הרבה יותר מסודרת ממה שדימיינתי דירה של שני גברים. מהחדר השני יצא גבר הורס עם עיניים כחולות עמוקות, ניגש אלי ואמר “אורן, נעים מאוד”.

זיון כפול - חוויה של פעם בחיים תודות לאתר סקספאלליאור ניגש למטבח וחזר עם שלוש כוסות ובקבוק שמפנייה. הוא מזג לכולם ושלושתנו שינו את המשקה המבעבע וצונן אל גרוננו. אורן הפעיל מערכת סטראו שהייתה לידו עם מוזיקה חרישית ונעימה של סלואו ישן. ליאור עמעם את האור והושיט לי את ידו. התחלנו לרקוד ליאור ואני בעוד אורן צופה בנו מהספה. הריקוד הפך להיות חושני יותר ויותר. הרגשתי איך השדיים שלי נמעכות על החזה הגברי שלו בעוד גוש קשה רוצה לפרוץ מבעד למכנסי הג’ינס שלבש.

אורן התקרב אלי מאחור והחל מנשק את צווארי. ידיו פתחו את הרוכסן של השמלה ושחררו בזריזות את התופסן של החזיה. אורן העביר את ידו על הכתף שלי, מרגיש את העור החלק, ואז ירד למחשוף, תפס שד אחד ומישש את כולו, מרגיש את הפיטמה שהזדקרה.

ליאור הכניס את ידו מתחת לשמלה שעמדה ליפול והחל ללטף את התחת שלי בשתי ידיו, מרגיש את תחתוני החוטיני שלבשתי. היד שלי נעה מעצמה, מלטפת את הזין של ליאור מבעד לג’ינס כאשר היד השניה החלה לפתוח את החגורה.

דחפתי את ליאור אל מול הקיר והסתכלתי בעיניים הירוקות שלו. במשיכה אחת הסרתי את הג’ינס והתחתונים למטה. הזין שלו, בהחלט גדול השתחרר לחופשי ועמד בזוית מתגרה קדימה. ליקקתי את השפתיים וירדתי על הברכיים מול הזין המפואר שבלט מולי, שוכחת לגמרי את אורן שעמד מאחורי.

הסיטואציה ממש הטריפה אותי והרגשתי איך הכוס שלי לוהט ורטוב. תפסתי בעדינות את הזין, מחליקה אותו עם האצבעות והתחלתי ללקק את הכיפה שלו עם קצה הלשון, עוברת על החריץ הקטן ועל הנקודה מתחת לכיפה שאני יודעת שמשגעת גברים. ליאור נאנח וניכר עליו כי הוא נהנה הנאה רבה. בזהירות הכנסתי את הזין לפה שלי, מעסה אותו עם הלשון. יד אחת שלי החזיקה בחוזקה את בסיס הזין מקפידה שלא יגמור ויד שניה שלחתי לביצים, מלטפת אותן בעדינות ומעסה את האזור בין הביצים לחור התחת שלו.

אורן שהתפשט בינתיים וחשף גם הוא זין רציני ביותר, נשכב על הרצפה מתחתיי והביא את ראשו בדיוק מתחת לכוס הבוער שלי. הורדתי את האגן בעת שהוא הסיט את תחתוניי הצידה. הוא התחיל ללקק את הכוס שלי עם הלשון הנפלאה שלו והכניס את הדגדגן הלוהט שלי אל בין שפתיו בתנועת מציצה קולנית.

חכו להמשך בפעם הבאה…..

7 Comments

  1. ליאן

    בבקשה תגידי שכן יש לי מישהו שאני רוצה להזדיין איתו ואני לא יודעת עם זה סקס עם נשיקהה צרפתיתתתתתתת!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.